bógni (előre)

Leteszed a kezed a földre, felmész kézenállásba, átlendülsz hídba és felállsz, de fontos hogy a lábaidat ne zárd össze, a lábad amelyik indításkor hátul van, az érjen le először. Mikor már fellendültél a levegőben spárgát (ha még nem megy akkor terpeszt...) próbálj csinálni. Először még lehet gyakorolni az átlendülést zárt lábbal is, majd ha már ebből fel tudsz állni, jöhet a rendes bógni.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2010. február 10. 19:02
Ancsi.. minden hez kell nyújtás. erősítés meg azért hogy megtudd tartani magad. és ne ess össze mint egy rongybaba. de mindenképp nyújts előtte.(kéz,láb,hát)
2010. február 10. 19:01
én 1 éve sportakrózok..szal ezek megvannak inkább segítek: először a hidatokat fejlesszétek ki nagyon.[nyújtott térd,ne hajoljon be a könyököd hanem magasra told ki,és a lábad minnél közelebb legyen a fejedhet.] ha megvan akkor tanulj meg fölállni hídból(nemegyszerű) ha megan akkor jöhet a kézenállásból átlendülés majd fölállás. <---remélem segítettem.
2010. január 15. 21:18
Alapból a hidat megtudom csinálni szal le is megy egyedül meg fel is, de már az is nagyon megterheli a gerincemet, nem, hogy kézenállásból mennyek le... XD kézenállásból bukfencezni tudok, de az nem nagy cucc!!
2009. november 15. 14:02
kézenállni néhány mp-ig tudok már, és tegnap a puha füvön rászántam magam, hogy át is forduljak :)Eleinte nem ment, mert ösztönösen, ha át akartam fordulni, léptem egyet a jobb kezemmel, és azzal olyan 90°-ban elfordultam, de kb. ötödszörre sikerült. Mármint átfordulni, mert még felállni nem tudok, de közel járok, és igyekszem :)
2009. augusztus 17. 23:39
még egy olyan tipp, hogy hídban a lábaiddal sétálj fel zsámojra, kisszékre esetleg lépcsőre, kezdetben sokat segít.:)
2009. augusztus 11. 15:09
Sziasztok!Ancsi,Gyakorold sokat a hidat,a kézállást,amikben a tested természetesen megerősödik és képessé válsz a gyakorlatra.
Szép napot,jó gyakorlást!
2009. augusztus 9. 15:52
a bógnihoz nem kell semmi nyújtást vagy erősítést csinálni?
2008. augusztus 18. 16:56
A hátrabógnit nem szeretné valaki leírni hogy hogy kell? :$ Azzal szenvedek már fél éve...próbálkoztam mindenféle rávezetőgyakorlattal, de nem megy. Pedig a gerincem elég hajlékony
Szerző
  • Wing
  • 2007. december 29.
Címkék
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ