Híd

Ezt a gyakorlatot könnyű kivitelezni, de fontos előtte bemelegíteni és nyújtani. A kézenátfordulásnál nagy szerepe van, ezért érdemes gyakorolni. Feküdj hanyatt, a lábaidat húzd fel, a tenyereidet pedig tedd a fejed mellé (a kézfejed a kezedre merőleges!), tehát a könyököd és a térded felfelé néz. Ekkor jön a neheze, a kezeddel és a lábaddal egyszerre nyomd felfele magad, amennyire csak tudod. Ezután lassan ereszkedj vissza.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2013. július 27. 17:22
*hogy nagyon stabil legyen
2013. július 27. 16:56
Ez nagyon könnyű,csak sokat kell gyakorolni!!! :)
2011. szeptember 25. 13:05
egyből sikerült
2011. július 6. 22:58
ezt én már tudom és könnyű csak puhán legyünk mert mikor elkezdjük egy kicsit a fejünkel nyomjuk magunkat
2011. június 6. 16:56
én válaszolok gabor9:




Én már nagyon jól tudom,ezért gondoltam, hogy segítek. PUHA helyen csináld ahol nem ütöd meg magad! Mindig próbálgasd kinyújtani egyre jobban és ezáltal erősődik a karod és egyszer azon veszed észre magad hogy neked már milyen jól megy;) Hajrá!
2010. augusztus 13. 11:24
hagyjuk *.*
2010. június 27. 15:48
Sajnos nem tudom teljesen kinyújtani a kezem... bár asszem tom mi a megoldás de gondoltam először inkább ti segítsetek :D
2010. március 25. 18:27
nem is kell!!
az már flick!!
2010. március 20. 19:04
igen én is de nem tudom hátradobni a lábam
2010. február 9. 18:48
én állásból lemegyek hidba..mint sokan mások:D
Szerző
  • Wing
  • 2007. október 1.
Címkék
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ