Kip-up

Hátadra fekszel, a kezeidet felhúzod, mint a hídnál és lendületből először gördülj hátra, mintha hátra bukfencet akarnál csinálni, aztán kinyújtod a lábaidat, mint a 'gyertyánál' ez fogja adni a lendületet, majd miközben a kezeiddel felfelé nyomod magad, a lábaidat magad alá teszed. Először szivacson vagy fűben gyakorold.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2014. május 10. 18:57
Köszönöm, nem tudom miért nem megy, de úgy fáj a hátam..
2012. október 2. 19:55
LOL
2012. augusztus 27. 14:09
lehet hogy nem tökéletes de az a lényeg már minden próbál kozásnál megtudom ugye így van
2011. március 3. 19:25
a srác a vidin elég béndzsaXD
2009. február 5. 14:52
ennek a neve bicska magyarul
Szerző
  • Wing
  • 2007. október 15.
Címkék
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ