Perec

Igazából nem biztos, hogy ez a neve, de én így ismerem :)
A perec egy igen érdekes gyakorlat. Fontos előtte, hogy nyújtsunk jó sokat, különben nagyon tud utána fájni a lábunk! Ez a gyakorlat annyiból áll, hogy a két lábunkat belerakjuk a nyakunkba, és próbálunk 2-3 mp-n át úgymaradni. Nem szabad előreesnünk, próbáljunk meg szilárdan "állni"!
I. : Nyújtsunk rengeteget, de igazándiból csak lábnyújtásokra van szükség, a kezünkkel csak megtámasztjuk magunkat.
II. : Az egyik lábunkat próbáljuk meg felrakni a nyakunkba, és megtámasztani azt.
Ha valami nem sikerül, nyugodtan írhattok kommentet, próbálok majd válaszolni rá. :)
III. : Ha ez sikerült, akkor próbálkozzunk meg a másik lábunkal. Ha az is sikerül, akkor nincs más teendőnk, de nagyon fontos, hogy aztán le is tudjuk szedni a lábunkat a nyakunkból, jobb, ha van ott mellettünk egy segítő, aki ilyen esetekben tud segíteni!  
Ha a második lábat nem tudjuk felrakni, akkor az sem nagy baj, hiszen ezt is sok gyakorlással lehet elérni. Ezt igazából hajlékonyabb embereknek ajánlom.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2017. május 26. 19:40
Jó !! A mütött lábamal is jól megy!
Szerző
Címkék
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ